Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
SOUS Oliwia Mostowa Kobylaki Czarzaste 8 06-323 Jednorożec Tel: 696-633-653
Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączonym na naszej stronie, który można wydrukować bądź przepisać odręcznie wraz z fakturą.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep SOUS zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.
Butik SOUS ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.