Polityka reklamacji

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

SOUS Oliwia Mostowa
Kobylaki Czarzaste 8
06-323 Jednorożec
Tel: 696-633-653

Wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączonym na naszej stronie, który można wydrukować bądź przepisać odręcznie wraz z fakturą.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep SOUS zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Nie realizujemy zwrotów kosztów transakcji na zagraniczne numery kont bankowych.

Butik SOUS ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY